Politica livrare/anulare/retur

POLITICA DE LIVRARE
Produsele comandate vor fi livrate doar in Romania prin serviciu de curierat rapid, inclusiv
Bucuresti si localitatile izolate. La receptionarea coletului, dvs. trebuie sa achitati curierului
contravaloarea produselor comandate. Nu se accepta comenzi cu livrare in alta tara decat
Romania.
Firma de curierat partenera si prin care expediem comanda dvs este SameDay.
Expeditiile comenzilor se fac din depozitul nostru de luni pana vineri, iar livrarile catre dvs.
de luni pana vineri intre 09.00 – 17:00.
NOTA: Va rugam, indicati adresa unde va aflati in timpul zilei intre orele mentionate in
momentul comenzii. Taxa de transport include costurile ambalajului. In cazul in care adresa
de livrare se afla in afara razei de acoperire a curierului, costurile de transport nu se vor
modifica insa, este posibil ca livrarea sa intarzie cu 1-2 zile, in functie de planul agentului
zonal.
Valoarea taxei de transport si implicit suma totala de plata in momentul primirii coletului va
fi comunicata prin email in momentul confirmarii comenzii si va aparea inclusa pe factura.
Expedierea comenzilor se face in felul urmator:
– Comenzile primite de luni pana vineri pana la ora 14:00 se expediaza in aceeasi zi.
– Comenzile primite in weekend sau dupa ora 14:00 se expediaza in urmatoarea zi
lucratoare.
Livrarea comenzilor se face in felul urmator:
– Comenzile trimise catre noi in zilele lucratoare (pana la ora 14:00) vor ajunge la dvs in ziua
lucratoare urmatoare.
– Comenzile trimise vinerea dupa ora 14:00, sambata sau duminica, vor ajunge la dvs in
cursul zilei de marti.
Termenul de livrare este respectat conform specificatiilor de mai sus. In cazul produselor
care nu pot fi livrate în acest termen, va vom contacta prin e-mail sau telefonic.

Politica anularii comenzilor
În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp prin intermediul
formularului de contact sau telefonic, transmițând numărul comenzii.
Pentru a beneficia de restituirea banilor, te rugăm sa ai în vedere următoarele condiții de
returnare a produselor:
– NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!
– produsele nu vor prezenta semne de uzură
– produsele nu vor fi deteriorate și nu vor avea accesorii lipsa (bretele, etc…)
– instiintarea pentru returnarea produselor sa fie făcută în termen 14 zile calendaristice de
la momentul primirii coletului
– returnarea produselor se va face într-un ambalaj care nu permite deteriorarea acestora pe
durata transportului
– ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne
de uzura
POLITICA DE RETUR
In situatia in care nu sunteti pe deplin multumiti de performantele sau caracteristicile
produsului achizitionat de la UZSPACE.ro, il puteti returna in termen de 14 zile calendaristice
conform regulilor de retur de mai jos.
Mentiune speciala: conform art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor
în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Consumatorul are dreptul de a se retrage
dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, în termen de
14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără penalităţi. Puteti
completa online formularul de retur de mai jos pe care il veti trimite prin email la
office@alprolie.ro.
a. Dreptul de a se retrage in 14 zile calendaristice se adreseaza clientilor care au achizitionat
produse de pe site-ul UZSPACE.ro prin comanda online si livrare prin curier .
b. Clientul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în
afara spaţiilor comerciale, în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifice
decizia de retragere şi fără penalităţi, daca indeplineste toate conditiile de retur, prin
completarea unei cereri de retragere online (formular de retur), prin trimiterea acesteia pe
email la adresa: office@alprolife.ro .
c. Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar
pentru produsele comandate online si livrate prin curier.
d. Produsele desigilate, respectiv cele care au luat contact cu apa, nu se mai pot returna.
e. Dreptul de retragere nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

f. Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră,
inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi
ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără
întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem
informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de
returnare a produselor.
g. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor
rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea
naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
h. Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea
dvs., puteti alege un alt produs sau rambursarea sumei platite pentru respectivul produs. In
cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv
daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului
inlocuitor. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau
până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă
data cea mai apropiată.
Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei
solicitari pe adresa de e-mail: office@alprolife.ro.